they are...............

assalamualaikum...
salam 1 malaysia... skang ni heboh tol sal nak mansuh PTPTN...
kalo nak mansuh bayar la dulu.. da nmanya pnjaman, korg pun da ada kontrak, kalo x byar leh kena sue... cehh cehh mentang2 la aku ada blajar "LAW"... heee so, beringat sebelom pnjam.. ok teman2... 
dala mlas aku nk fikir sal tu.. bukan aku cakap macm tu sbb aku x da amek PTPTN, no..!! ok.. kita sbagai pminjam kena la pulangkan balik, kalo org x bg pulang brg yg drg pnjam msty korg marah kan.. so, fikirla sendiri k.. ^_^


eh eh aku da lari dari topik ni, bukan ni yg aku nk tulis arini...heee xpa, tu sebagai sampingan jak.. actually aku tgah keja skang, tp tgah rehat.. "btol ka juga ayat ku ni.." hehe... apa2 la, ada ku kesah.. emm cuty pun da hampir emm emm 1 bulan kot, eh tp mcm x smpai la.. huhuhu 
ni aku nk ceta tyme sebelom cuty, ceta lama da... juz tringat drg, tula ttba aku nak wat entry arini walaupun mud nak wat entry tu x da... 
tp kan... aku x jd ceta la sbb x da ceta.. hee jom layan pic kat bwah.. hari laz ni "finishing school"...
 



ok 4 pic jak..hee tuk makluman suma, lelaki yg wat tangan peace tu, mang salu prasan kiut..ahahahha.. kiut ka??
daaaa..
peace..!!

3 comments:

aReLaN said...

mesti rindu zaman tu nanti kan.hehehe..memang betul tu.yang dah pinjam tu pandai2 la bayar.

Ahlam Miera Amirul Shafie said...

betul...betul...betul...(versi upin ipin....) setuju sgt2..dh pinjam memg kna byr ler...klu xbyr dosa...huhuhu

nia ryani said...

arelan.. skang pun da rindu ni..heee yess msty byar taw..!! hee


up