rindu rindu kamu....!!

aku rindu teman2 aku. . . huhu
syok vdeo ni. . . ni lagu tema blog aku. . . hehehe
pa yg aku suka ttg vdeo ni . .??
jom layan luk vdeo ni k. . . 




haaa. . !! da tgk. . ?
so, tuk pngetahuan korg . . . aku suka vdeo ni dr segi prsahabatan drg . . 
bez gila kwan mcm ni. .  sentiasa ada n mmbantu saat ssah. . 
so, aku nk ucap tankz kat tman2 aku. . 
drg sntiasa bg skongn even drg x mo aku pilih jln 2. . 
sntiasa ada ngan aku tyme aku sedih. . huhu syg korg. . . 
tankz 4 evrything babe. . . love ya. . .
lo kmu mo jd teman aku bleh jak . . aku ok jak ni . . . 
asalkan kmu baik dgn aku, aku pun baik ngan kamu. . . hee.
aku suka punya banyak teman. . . yukkkk, jd teman aku. . . heee
peace. . .!!
 LOVE THEM 

5 comments:

farot said...

aiiii nia...jd kwan yok...huhhu

kawan mmg mudah nak cri tapi sahabat sejati sgt susah nk jumpe....
same2 la kite bersyukur coz ade kawan saat susah & senang ^_^

Eein Azryn said...

jum, kita berteman. hehe.

salam perkenalan. ^^

nia ryani said...

farot and eein yuk....
hee leh tambah2 kenalan...
farot tol2..sahabat sejati mang ssah nk jumpa.. kalo dah jumpa kena hargai...heee.. :)

aimie amalina said...

yay!
sayang kawan jugakkk =]

heee
salam kenaiii!

nia ryani said...

aimie..!! sayang aimie jugak ^_^
salam kenal... hehhe


up